『義人的腳步被耶和華立定;他的道路,耶和華也喜愛。他雖失腳也不致全身仆倒,因為耶和華用手攙扶他。』(詩篇三七23-24)

幾個禮拜前有一朝天未光,剛剛醒咗瞓響床上面,忽然心裡面出現一句說話「你會仆倒!」。我當時唔係好明點解,因為我一向行路好專心,好穩陣,對眼又不斷噉觀察周圍嘅環境,預防有突發嘅情況出現,印象中好似從來無仆低過細個嗰陣學人打柔道,係就係有成日躂落地,不過因為有曬心理準備,所以唔知道突然跌倒嘅感覺會係點。

去到8月13日,係教會兒童部嘅假期聖經樂園戶外日,響鑽石山真鐸學校玩遊戲活動,我去做義工幫手。學校嘅大禮堂裡面,同講台打對面嘅嗰邊,係一排一排斜上嘅座位,每一級都有尺幾高;當啲家長同小朋友一排一排坐好之後,我就逐個派人名貼紙畀佢哋貼響襟前,點知落到最低嗰級嘅時候,派得兩派就叉錯腳,電光火石之間就由近兩尺高嘅嗰級,嘭一聲跌咗落地,佢哋個個拿拿聲走埋睇下我點,怕我呢副成百六磅重嘅老骨頭可能已經散散哋,所以唔敢郁我,我定一定神企返起身,覺得無乜點,於是對佢哋話[唔使驚,無事!無事!],為咗小心起見,我走去廁所度檢查下自己啦,點知搵嚟搵去,㩒嚟㩒去都唔覺有邊忽地方有唔妥有痛,但係諗極都諗唔返起邊個位落地先,後嚟佢哋話係左邊身手㬹先撞落地,無理由吖,嘭一聲噉,點解痛都唔痛,周身點郁都無問題呢?呀!知道喇!原來係神出手托住墊住,所以無事。

神就係噉,耐唔耐會搵啲嘢提醒下你,要你記得佢一直響你身邊照顧住你;唔係久唔久派舊錢畀你,而係要你安然度過一啲你控制唔到嘅意外情況。